وبلاگ میشا و کوشا

آیا کودکان توسط بازی‌های آنلاین دروس را یاد می‌گیرند؟

آموزش آنلاین دروس و ایجاد بازی های آنلاین آموزشی یکی از بهترین ایده ها در سال های اخیر است. ایده ای که با توسعه زیرساخت فضای مجازی مطرح شده و مورد استقبال قرار گرفته است.

ادامه مطلب
مشکلات یادگیری در کودکان

اگر شماهم والدین درگیر با مشکلات یادگیری در کودکان هستید و علاقه مند به اطلاع از به روزترین راه برطرف کردن اختلالات یادگیری در کودکان هستید، این مطلب را بخوانید.

ادامه مطلب
میشا و کوشا اپلیکیشنی نو، ایده‌ای نو

اپلیکیشن آموزشی میشا و کوشا از بهترین روش آموزش دروس دبستان است. این اپلیکیشن آموزشی بعد از نرم افزار درسی میشا و کوشا به عنوان روشی هوشمند برای یادگیری در تلفن های همراه است.

ادامه مطلب
فنلاند چگونه بهترین سیستم آموزشی جهان شد؟

سیستم آموزشی کشور فنلاند با ابداعات و پیشرفت هایی که در سالیان اخیر داشته است، موفق شده به عنوان بهترین سیستم آموزشی جهان، ویژگی های خاصی را در خود ایجاد نماید.

ادامه مطلب
چگونه یادگیری را برای کودکان جذاب کنیم؟

تشویق کودکان به درس خواندن و ایجاد اشتیاق یادگیری در کودکان از مهم‌ترین دغدغه‌های والدین است. علاوه بر پدران و مادران، آموزگاران نیز سهم زیادی در این مورد دارند.

ادامه مطلب
تاثیر کرونا بر عملکرد آموزشی مدارس

تاثیر کرونا برعملکرد آموزشی مدارس بسیار زیاد است.آثار کرونا بر سیستم آموزشی و تعطیلی مدارس، ضرورت استفاده از اپلیکیشن آموزش آنلاین دبستان میشا و کوشا را ملموس تر کرده است

ادامه مطلب
آموزش بازی محور چیست؟

اگر می خواهید بدانید که روش تدریس بازی محور چیست؟ و این روش در آموزش مقطع دبستان تا چه حد موفق عمل می‌ کند، این مطلب را درخصوص آموزش بازی محور، با دقت بخوانید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن ها، آموزگاران قرن 21

تغییر روش های تدریس در قرن 21 ضرورت استفاده از آموزش مجازی را قوی تر کرده است. اگر میخواهید از مزایای فوق العاده اپلکیشن های آموزشی و تحصیلی بدانید، همراه ما باشید.

ادامه مطلب